Facebook Marketing

Blog o marketingu na Facebooku

Jak wykorzystać system InClick do promocji na Facebooku

| Luty 21, 2013

inclickArtykuł sponsorowany

Jeszcze kilka słów o systemie InClick i jego wykorzystaniu w działaniach na Facebooku. O tym jak działa program, dla kogo jest użyteczny i co można z nim zrobić, pisałam w poprzednim wpisie. Teraz chciałabym opisać jak wycisnąć z niego więcej korzyści. Skupię się głównie na działaniach wspierających promocję firmy na Facebooku.

Jest kilka sposobów, w jaki można wykorzystać system do promocji na Facebooku.

Najpopularniejszym i najprostszym zleceniem jest „polubienie” fanpage’a firmy. Dzięki temu można zebrać sporą liczbę fanów, a użytkownik ma możliwość zarobienia ok. 18 pkt.

Często pojawia się także zlecenie udostępnienia na swoim profilu informacji, strony, zdjęcia, filmu. W ten sposób użytkownik nagłaśnia, reklamuje dany post swoim znajomym. Dla firmy jest to możliwość zdobycia nowych i wartościowych fanów. Wraz z udostępnieniem można zlecić wystawienie komentarza do posta, fotografii, filmu lub rozpoczęcie rozmowy z innymi użytkownikami.

Czwartym sposobem wykorzystania jest polecenie wykonania jakiegoś zadania, np. wypełnienie ankiety, zapisanie się do newslettera, udział w akcji, wydarzeniu, itp.

W celu dotarcia do większej liczby użytkowników Facebooka, można sobie zastrzec, że dane zadanie jest zarezerwowane tylko dla osoby posiadającej powyżej np. 500 znajomych. Wtedy mamy pewność, że dana wiadomość trafi do sporej grupy ludzi.

To są standardowe formy stosowane w celu promowania profilu firmy w mediach społecznościowych, a możliwości są dużo większe.

.

Duża akcja promocyjna – dlaczego by nie wykorzystać InClick do niej? Dajmy na to organizacja konkursu. Zlecamy zadanie – udział w konkursie, który w dużej mierze dzieje się na stronie internetowej oraz na fanpage’u firmy. Np. niech to będzie konkurs fotograficzny.

„Umieść zrobione przez Ciebie zdjęcie i zbierz największą liczbę lajków”.

Po zleceniu użytkownicy zgłaszają swój udział i przystępują do konkursu.
Dzięki takiej akcji można zyskać: wzrost liczby fanów, większy ruch na stronie www i Facebooku, a także poprawa aktywności użytkowników oraz budowanie dobrego wizerunki firmy. Dodatkowo, użytkownik oprócz zarobku będzie miał możliwość wygrania konkursu.

Więcej propozycji zleceń do których można zaangażować użytkowników inClicka:

mini-konkursy – organizowane na szybkiego i z małym budżetem,

większe konkursy, które trwają miesiąc lub dłużej i wymagają większego nakładu pracy i czasu,

konkursy na najciekawszy wpis w danej branży, ciekawe memy, najlepsze hasło reklamowe, najoryginalniejsze logo firmy,

– krótkie quizy.

Przy użyciu systemu, można również wypromować produkt poprzez np. zlecenie dodania krótkiej recenzji produktu lub usługi.

Jakość a ilość

Od dawna trwa spór czy jakość jest ważniejsza od ilości. Większość uważa, iż sztuczne zdobywanie fanów jest nieetyczne, ale tak naprawdę to wszyscy zwracają uwagę w pierwszej kolejności na liczbę użytkowników. Nie wolno jednak zapominać o jakości i zlecając zadania do wykonania, warto je sprawdzać i akceptować tylko te zrealizowane na odpowiednio wysokim poziomie.

Najlepiej przekonać się samemu jak działa InClick i zbadać jego skuteczność i użyteczność dla naszej firmy.

Komentarze

Zostaw komentarz





  • Polecana książka

  • Kategorie książek

  • Książka dnia

    Java EE 8. Wzorce projektowe i najlepsze praktyki

    Autor: Rhuan Rocha, Joao Purificacao

    Cena: 39.90 zł 57.00 zł
    (Cena e-booka: 28.50 zł 57.00 zł)

  • Tagi

  • Facebook

    Get the Facebook Likebox Slider Pro for WordPress
    Przeczytaj poprzedni wpis:
    InClick – system wspierający marketing na Facebooku

    Artykuł sponsorowany Jak w krótkim czasie zebrać większą liczbę fanów oraz zachęcić ich do komunikacji? Dzisiaj chciałabym przedstawić system, który...

    Zamknij